"- Halo?
- Siemasz, siemasz ! Zgadnij kto mówi!
- Yyy, kto?
- Metrowy!
- Siemasz!
- Siemaweczka ziomuś!
- Co tam?
- Słyszałem, ze podobno jakaś ważna sprawa jest, kurde,
starałem się szybciej do Ciebie zadzwonić ale się nie dało
nie wiem jakieś dyżury radiowęzła, czy coś, kurde
przewijaj jak najszybciej tą sprawę co miałeś do mnie
- Ej słuchaj, nie mogę teraz, bo mi się tak srać zachciało,
nie mogę [...]!
- Co Ty pierniczysz?
- Stary, no..
- Ej ziomuś ja naprawdę dużo przeszedłem, żeby do Ciebie wykonać ten telefon.
- Ej później ziom, później, nie mogę stary, ja się posram, naprawdę
sorry, sorry, Metrowy, na razie! No posram się ..."
Obora FM (part II) 3ODA KRU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz