środa, 1 czerwca 2011

Dzięki i proszę ; D

Yo!

Po pierwsze, dziękuję, że się odezwaliście u mnie w KG ! Ale, ale! Nie dam się ; D
Też musicie coś zrobić za te moje wypociny przy stylizacjach! 
Pewnie jeszcze mało osób o tym wie, ale mamy z ziomami zespół "Double Rap" (czyt. Dabl Rap)... 
Mamy założony specjalny zeszyt do kronikowania spotkań i wpisywania wszelakich składek.. Ale naszej szóstce jak zwykle mało... Więc zaczęliśmy myśleć nad blogiem, pocztą, Gje-Gje... I wszystko to powstało! Ale, do rzeczy! Moja prośba jest strasznie banalna.. Po prostu:
DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW


Yo!
Metriczka


"I'm so fucking happy
przygotowany ręcznik
już Jot przyssany do butelki pierwszy
to cieszy, bo przynajmniej ucichły jego śmiechy
przepych parchów nie zmęczył zanim jeszcze wsiedli
ale jesteśmy
jeszcze się kąpać, bo coś tu śmierdzi
mówiłem nie bierzmy dziewczyn
uu punch pędzi ze sto czterdzieści
i to na wstecznym, cóż
dzień jest na prawdę piękny, it's biutiful
kocham ten luz, we trzech z tyłu
Jot, Metrowy, w środku Bu,
Gruby, Brzuch z przodu, cziluj."

Brak komentarzy: